تصادف اتوبوس محور تهران - مشهد در استان سمنان ۲ کشته و ۴۴ مصدوم داشت

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: انحراف اتوبوس و برخورد با تپه به دنبال برخورد کامیون با عقب این خودرو در محدوده استان سمنان ۲ کشته و ۴۴ مصدوم برجاگذاشت.

 

 تصادف اتوبوس و کامیون  ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد امروز در کیلومتر ۷۰ دامغان به سمنان رخ داد.

در این حادثه اتوبوس مسیر مشهد - تهران از جاده منحرف شده و با یک تپه برخورد کرده است در همین زمان یک دستگاه کامیون به عقب اتوبوس برخورد کرده و سبب کشته شدن دو نفر در دم شده است .

قراییان گفت: ۴۴ مصدوم حادثه با پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: انحراف اتوبوس و برخورد با تپه به دنبال برخورد ده چرخ به عقب خودرو در ۴۰ کیلومتری محور دامغان به سمنان رخ داد.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم  استان گفت: تصادف اتوبوس نزدیک به ۲ بامداد امروز (پنجشنبه) رخ داده است.

سرپرست هلال احمر استان سمنان گفت: پس از گزارش حادثه امدادگران و نجاتگران پایگاه آهوان حاضر شدند و اقدام‌های اولیه و رهاسازی چهار نفر از مصدومان توسط امدادگران و نجاتگران هلال احمر انجام گرفت.

علیرضا باغبان افزود: عملیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان نزدیک به چهار ساعت طول کشید.

 واژگونی در جاده‌های استان سمنان سهم حدود ۶۰ درصدی از حوادث رانندگی در این محور دارد که از میانگین کشوری بالاتر است و علت اصلی این مساله خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان به دلیل یکنواختی و کویری بودن جاده ها عنوان شده است.

سرهنگ موسی بزرگی رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : همه ۴۷ نفر سرنشینان این اتوبوس به بیمارستان منتقل شدند و هم اکنون ۵ نفر در بیمارستان بستری هستند.

وی علت این حادثه را ناتوانی راننده اتوبوس در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار