برپایی چهارمین نمایشگاه کتاب لرستان

همزمان با سی‌یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی، چهارمین نمایشگاه کتاب لرستان با بیش از ۴۰ هزار جلد کتاب روز چهارشنبه در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد افتتاح شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه بیش از چهار هزار عنوان کتاب با بیش از ۴۰ هزار جلد از سوی ۶۰ ناشر به علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی عرضه شده است.

اعظم روانشاد با اشاره به اینکه این نمایشگاه چهارمین نمایشگاه کتاب لرستان است که برگزار می‌شود افزود: موسسه فرهنگی آوای خوش سراج با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری خرم‌آباد در برپایی نمایشگاه همکاری داشته‌اند.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه کتاب‌های علوم قرآنی و مذهبی، روانشناسی، ادبیات و شعر، داستان، رمان، زبان‌های خارجه، روانشناسی کودک، با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از ۲۴ آبان تا ۲۰ آذر سال جاری از ساعت هشت صبح تا ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است و در کنار برپایی این نمایشگاه برنامه‌های جنبی رونمایی کتاب، نقد و بررسی کتاب‌های منتشر شده ناشران لرستانی برگزار خواهد شد.

برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.