استقرار ۳۴ اکیپ راهداری زمستانی در محور‌های همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از فعالیت ۵۶۳ نفر نیروی انسانی در قالب ۳۴ اکیپ در عملیات راهداری زمستانی این استان خبر داد.

مهرداد آهکی با اشاره به استقرار ۵۶۳ نیروی انسانی آموزش دیده مجرب در گردنه ها‌ی استان گفت: ۳۴ اکیپ راهداری همراه با ۳۱۳ دستگاه ماشین‌آلات در اجرای طرح راهداری زمستانی فعالیت خواهند داشت.

او گفت: ۷۵ هزار تن ماسه و نمک تهیه و در راهدارخانه‌ها انبار شده و سایر تجهیزات مورد نیاز نیز فراهم شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته برقرار است و مسافران می‌توانند از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

آهکی با بیان اینکه تمام محور‌های مواصلاتی استان همدان برف‌گیر و این استان دارای ۴۵ گردنه به طول کلی ۲۴۰ کیلومتر است، گفت: راهداران استان آماده اجرای طرح‌های ویژه و ضربتی هستند و مشکلی در تامین امنیت جاده‌ها نخواهیم داشت.

او با بیان اینکه ۵ مقطع کولاک گیر در گردنه اسدآباد ایجاد شده است گفت: نصب کولاک گیر می‌تواند به رفع مشکل کولاک، جلوگیری از پوشش برف و مسدودی محور‌های کوهستانی این استان بینجامد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان امسال توانسته با رعایت مؤلفه‌های ایمنی جاده‌ای، کاهش تصادفات جاده ای، گشت‌زنی و نظارت مداوم در محور‌های مواصلاتی، فعال بودن سامانه‌ها جزء استان‌های برتر کشور باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.