استقرار ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی مسافران قطار سنندج

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان از اتخاذ تمهیدات لازم برای برای جابجایی مسافران از داخل شهر سنندج به ایستگاه قطار و بالعکس خبر داد.

فرزاد حسنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برنامه حرکت قطار سنندج در روز‌های سه شنبه و جمعه اظهار داشت: به منظور تسهیل رفت آمد مسافران از شهر سنندج به ایستگاه قطار، ماشین‌های سواری و مینی بوس در ترمینال سنندج و ایستگاه قطار مستقر شده اند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه در روز‌های سه شنبه و جمعه قطار سنندج به سمت تهران و بالعکس حرکت می‌کنند، افزود: در حال حاضر ۶ دستگاه مینی بوس و ۱۰ دستگاه سواری در حال خدمت رسانی هستند و در صورت نیاز، این ظرفیت افزایش خواهد یافت.

وی به کرایه جابجایی مسافران نیز اشاره کرد و گفت: کرایه بخش سواری برای هر یک نفر ۳۰ هزار تومان و بخش مینی بوس نیز برای هر نفر ۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

حسنی از همشهریان درخواست کرد با توجه به اینکه جابه‌جایی با ناوگان حمل و نقل عمومی دارای بیمه مسافر است از تردد با وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند و از وسایل نقلیه عمومی برای تردد استفاده کنند.
به گزارش فارس، حرکت قطار از سنندج به تهران ساعت ۱۰ شب روز‌های سه شنبه و جمعه بوده و زمان این سفر هم ۶ ساعت و ۳۰ دقیقه است.
ساعت حرکت قطار در روز‌های سه شنبه و جمعه از تهران به سمت سنندج هم ۱۰صبح است.
پروژه راه آهن سنندج - همدان، پس از ۱۸ سال همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کردستان به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.