اعلام برنامه‌های حرکت قطار سنندج _ تهران و بالعکس

با آغاز پیش فروش بلیط های قطار سنندج _ تهران و بالعکس، برنامه ی زمانی این خط برای تردد مسافران اعلام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با اشاره به اتصال استان کردستان به خط ریلی کشور، اظهار داشت: پیش‌فروش بلیط‌های راه آهن سنندج تهران و بالعکس آغاز شده و مسافران می‌توانند از این به بعد برای سفر ایمن به تهران از قطار استفاده کنند.

کیومرث حبیبی افزود: از این پس کردستانی‌ها می‌توانند ساعت ۱۰ شب روز‌های سه شنبه و جمعه با این قطار راهی تهران شوند و مسیر برگشت نیز از ساعت ۱۰ صبح از سمت تهران به سنندج خواهد بود.

وی با بیان اینکه حرکت  قطار از این خط ریلی از سنندج تا تهران در بازه زمانی ۶ ساعت و نیم انجام می شود، افزود: قطار سنندج تهران ظرفیت ۳۰۰ مسافر را دارد و تمامی امکانات رفاهی خدماتی همچون سیستم‌های صوتی تصویری، توزیع بسته‌های غذایی و رستوران نیز فراهم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از وجود پارکینگ مجزا برای پارک خودور مسافران در ایستگاه راه آهن سنندج خبر داد و گفت: با هماهنگی راهداری و شهرداری زیرساخت حمل و نقل مسافران با خودرو‌های عمومی نیز انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


پروژه راه‌آهن همدان - سنندج شامل سه قطعه و از سمت همدان به سنندج دارای هفت ایستگاه بهار، آق بلاغ، دوسر، قروه، آونگان، دهگلان و سنندج است.

این پروژه پس از گذشت ۱۸ سال و با حمایت‌های دولت سیزدهم در تزریق به موقع اعتبار، روز پنج شنبه هفته گذشته (۱۱ آبان ماه) با حضور رئیس جمهور و شماری از وزیران دولت و مقام‌های استان کردستان افتتاح شد و به شبکه راه‌آهن کشور پیوست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.