اجرای طرح احسان دانش در سیستان و بلوچستان

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و دبیر کارگروه توسعه منابع انسانی و مالی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر کشور، جلسه هم‌اندیشی کارگروه طرح احسان دانش سیستان و بلوچستان برگزار شد.

حسن بروشکی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و دبیر کارگروه توسعه منابع انسانی و مالی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر کشور، جلسه هم‌اندیشی کارگروه طرح احسان دانش سیستان و بلوچستان برگزار شد.

حسن بروشکی در این جلسه ضمن قدردانی از مجموعه تلاش‌ها و اقدامات و اندیشه خیرخواهانه عوامل و دست‌اندرکاران قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در اجرایی شدن فرایند طرح احسان دانش اظهار داشت: این طرح با هدف توسعه عدالت آموزشی و توانمندسازی معلمان و دانش آموزان استان اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: انتظار می‌رود گستره شمولیت این طرح با اولویت مناطق کمتر برخوردار و نیازمند به دریافت اینگونه آموزش‌ها باشد و سپس در دیگر مناطق، برنامه‌ریزی اجرای آن صورت پذیرد.

دبیر کارگروه توسعه منابع انسانی و مالی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر کشور نیز در این نشست با برشمردن اقدامات انجام گرفته از ابتدای طرح موضوع احسان دانش تاکنون، خاطرنشان کرد: تعامل، همکاری و هماهنگی حوزه‌ها و بخش‌های مختلف کمک شایانی به انجام بهینه و دستیابی به نتایج مورد نظر طرح یاد شده خواهد کرد و امید آن می‌رود تا با تمهید مقدمات به ویژه وجود زیرساخت‌های مخابراتی فرایند اجرایی شدن آن آغاز گردد.

الله وردی گفت: در فاز اول طرح ۲۰ مدرسه سیستان و بلوچستان به صورت پایلوت در این طرح قرار می‌گیرند و در ادامه نیز این فرآیند به دیگر مدارس و کلاس‌های درس مورد هدف خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار