تحویل ۱۷ سرپناه برای مددجویان کمیته امداد در نقده

فرماندار شهرستان نقده گفت: ۱۷ مددجوی کمیته امداد امام خمینی شهرستان نقده صاحب خانه شدند.

محمد نوبخت فرماندار شهرستان نقده از تحویل ۱۷ واحد خانه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی در این شهرستان خبر داد و افزود: تعهد کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان نقده برای ساخت مسکن جهت مددجویان نیازمند ۳۶ واحد بود که از این تعداد ۱۷ واحد امروز به مددجویان تحویل داده شد و ۱۵ واحد دیگر که از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی برخوردار می‌باشند در دهه فجر امسال تحویل خواهند شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان نقده اعتبار هزینه شده برای این مساکن را ۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در اجرای تفاهم نامه مشترک بین کمیته امداد، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان ۳۶ واحد سهم این شهرستان بود که ۱۱ واحد دیگر شناسایی و جمع تعهد به ۴۷ واحد رسید که برای تکمیل پروژه‌های باقیمانده ۶ میلیارد تومان دیگر لازم است.

قاسمی گفت: ۱۵۰ میلیون تومان کمیته امداد به صورت بلاعوض در اختیار مددجویان قرار داده و ۵۰ میلیون تسهیلات قرض الحسنه به مدت ۶۰ ماه نیز تامین و ۲۰۰ میلیون تومان از طریق تسهیلات بنیاد مسکن تامین شده است.

وی از حمایت‌های جانبی دیگر در این خصوص خبر داد و تصریح کرد: خدمات لوله کشی گاز، امتیازات آب، برق، گاز نیز کاملا رایگان بوده و طی معرفی به دستگاه‌های خدمات رسان اقدامات به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

از جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی در شهرستان نقده یک هزار و ۵۰۰ خانوار مستاجر مجددا شناسایی شده که نیازمند مسکن می‌باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.