احداث پایگاه امداد و نجات هلال احمر در محور ارومیه -راژان

سرپرست هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در پی وقوع حادثه دلخراش تصادف با احداث پایگاه امداد و نجات هلال احمر در محور ارومیه -راژان موافقت شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در تماس تلفنی با رئیس سازمان امداد و نجات کشور ضمن درخواست اخذ مجوز احداث پایگاه امداد و نجات در محور ارومیه _راژان، با توجه به افزایش تردد و رخداد حوادث جاده‌ای در این محور و پیگیری مجدانه استاندار آذربایجان غربی در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر و سریعتر به مردم شریف منطقه را خواستار و این مهم را جزء اولویت‌های اصلی دانست.

حمید محبوبی در جلسه شورای معاونین جمعیت استان طی دستور فوری به معاون امداد و نجات هلال احمر استان خواستار انجام اقدامات لازم در خصوص پیگیری اختصاص زمین و شروع مراحل ساخت پایگاه امداد و نجات با هماهنگی و همکاری، اداره کل مسکن و شهرسازی استان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، فرمانداری ارومیه و دیگر نهاد‌های مرتبط کرد و خواستار جذب هرچه سریعتر آمبولانس و خودروی نجات از سازمان امداد و نجات کشور شد.

پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در شهر سیلوانا با حوزه تخصصی جستجو و نجات در کوهستان با توجه به تعدد زیاد حوادث کوهستان در منطقه، در سال ۱۳۹۲ افتتاح و هم اکنون در حال خدمت رسانی می‌باشد و ساخت و بهره برداری از پایگاه امداد و نجات در محور ارومیه _راژان خدمت رسانی سریعتر و بهتر امدادگران هلال احمر را در منطقه سبب ساز خواهد بود.

هم اکنون ۲۱ پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در سطح استان پوشش امدادی حوادث و سوانح مختلف را در محور‌های شمال و جنوب استان به عهده دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.