کاروان لجستیک صهیونیست‌ها هدف قرار گرفت

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد کاروان لجستیک رژیم صهیونیستی را با موشک هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان روز یکشنبه اعلام کرد که یک کاروان لجستیک صهیونیستی را در نزدیکی پادگان دوویو در الجلیل الاعلی هدف قرار داده است و تایید کرد که این حمله چندین کشته و زخمی برجای گذاشته است. 

براساس گزارش آر تی، در بیانیه حزب الله آمده است: مجاهدین مقاومت اسلامی در ساعت ۱۲:۲۵ روز یکشنبه در حمایت از مردم استوار فلسطینی در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنان، یک کاروان لجستیک را هدف قرار دادند. این کاروان متعلق به ارتش اشغالگر بود که می‌خواست دکل‌ها و دستگاه‌های شنود و جاسوسی را در پادگان دوویو برپا کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد ۶ نظامی صهیونیست بر اثر شلیک گلوله ضد زره از لبنان به پادگان Doviev در الجلیل الاعلی زخمی شدند.

در همین حال یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز گذشته حزب‌الله را به پرداخت بهایی سنگین تهدید کرد. چندین رسانه صهیونیستی اظهارات گالانت را منتشر کرده و نوشتند او خطاب به سربازان اردوگاه بیرانیت در مرز لبنان مدعی شد: «حزب‌الله تصمیم گرفته است در جنگ شرکت کند و ما بهای سنگینی از آن می‌خواهیم. به نظر من چالش‌ها از الان بزرگ‌تر خواهند بود و شما باید این را در نظر بگیرید تا مانند فنر برای هر موقعیتی آماده باشید.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
کاروان خودرویی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
یا خدا
آخرین اخبار