دولت به دنبال ساماندهی محیط زیست کشور است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دولت با کمک زیر مجموعه‌های خود درصدد ساماندهی محیط زیست کشور است.

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جشنواره شهید رجایی و مراسم تقدیر از کارمندان و مدیران منتخب اظهار کرد : خوشبختانه نگاه بلندی در کشور به حوزه محیط زیست وجود دارد از طرفی خداوند را شاکرم که امروز در جمع همکاران خوبم به یک مسئله اساسی توجه ویژه می‌کنیم و آن هم بحث خدمت و خدمت رسانی است.

او بیان کرد: ویژگی‌های شهید رجایی و شهید باهنر آن قدر بالا بود که جشنواره‌ای به همین نام در نظر گرفته شد، شهید رجایی کلید واژه‌های بسیار خوبی برای مدیران به جای گذاشت که اگر خواستند خدمت کنند از آن‌ها استفاده کنند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: مبنای انتخاب خدمت است، یکی از واژه‌های اساسی یک خادم خضوع و خشوع است و در این زمینه الگوی خوبی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی را داریم.

سلاجقه گفت: محیط بانان این سازمان از قله دماوند تا دشت‌های مرکزی را در شرایط سخت از لحاظ تغییرات آب و هوایی مدیریت و حفاظت می‌کنند و در این راه شهید و هم جانباز تقدیم کرده‌اند، اما با تمام سختی‌ها پای تمام وظایف خود به نحو مطلوب ایستاده‌اند.

او تصریح کرد: دولت سیزدهم با کمک زیر مجموعه‌های خود درصدد ساماندهی محیط زیست کشور است و با دو کلیدواژه «مردمی» و «انقلابی» در تلاش برای خدمتگزاری به مردم و ترویج این فرهنگ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار