برگزاری بیست و هفتمین کارگاه دانش آموزی حفاظت محیط زیست در پیشوا

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا از برگزاری بیست و هفتمین کارگاه دانش آموزی حفاظت محیط زیست در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

 سید حسن طباطبایی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا از برگزاری بیست و هفتمین کارگاه دانش آموزی حفاظت محیط زیست در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در قالب اردوی نیم روزه محیط زیستی خبر داد.

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا با اشاره به اینکه در این اردوی نیم روزه، دانش آموزان با حضور در کارخانه بازیافت کاغذ‌های باطله با چرخه بازیافت کاغذ آشنا شدند، گفت: یکی از اثربخش‌ترین روش‌های آموزش محیط زیست، بازدید‌های علمی و تجربه در محل است که دانش آموزان به صورت تجربی با مزایای بازیافت آشنا می‌شوند.

او با بیان اینکه در این بازدید‌های علمی آموزشی، دانش آموزان کاغذ‌های باطله خود را به کارخانه تحویل می‌دهند، گفت: در ادامه این اردوها، دانش آموزان از مرکز تکثیر و پرورش گل‌های زینتی آپارتمانی و نهالستان بازدید و با درآمد حاصل از فروش کاغذ‌های باطله خود اقدام به خرید گل و گلدان می‌کنند.

طباطبایی در پایان ضمن قدردانی از مدیر آموزش و پرورش و مدیران مدارس شهرستان پیشوا گفت: آموزش چهره به چهره کلاسی و اردو‌های علمی آموزشی دانش آموزان مدارس ابتدایی شهرستان در راستای حفاظت از محیط زیست تا پایان سال تحصیلی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: محیط زیست ، طرح تکثیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.