درمانگاه تامین اجتماعی جم دوشیفته می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از گسترش خدمات درمانگاه تامین اجتماعی جم خبر داد و گفت: خدمت رسانی این مرکز درمانی به صورت ۲ شیفت انجام خواهد شد.

دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در دیدار با حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم با بیان این نکته که درمانگاه تامین اجتماعی جم ظرفیت افزایش خدمات را دارد عنوان کرد: یکی از برنامه‌های توسعه‌ای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان افزایش ساعات خدمت رسانی این مرکز درمانی و دو شیفته کردن آن است.

وی بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۸۳ هزار بار مراجعه به درمانگاه تامین اجتماعی جم جهت دریافت خدمات کلینیک و پاراکینیک صورت گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: برای استفاده بیشتر و بهتر از ظرفیت‌های درمانگاه تامین اجتماعی جم آگهی جذب پزشک متخصص منتشر شده تا بتوانیم خدمات تخصصی مورد نیاز مردم عزیز جم را در این مرکز درمانی فراهم کنیم.

دکتر اسماعیلی با اشاره به خدمات دندانپزشکی درمانگاه امام جواد (ع) جم اظهار داشت: در حال حاضر خدمات دندانپزشکی با دو دندانپزشک در این مرکز ارائه می‌شود و برای خدمت رسانی بهتر خرید یک دستگاه رادیولوژی دندان در دستور کار می‌باشد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت واحد آزمایشگاه این مرکز درمانی گفت:مراجعین هیچگونه مشکلی در دریافت خدمات آزمایشگاهی ندارند و تمامی آزمایشات در این مرکز قابل انجام می‌باشد.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه جم در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در درمانگاه تامین اجتماعی جم استفاده حداکثری از امکانات به منظور رضایتمندی بیشتر بیمه شدگانی تامین اجتماعی شهرستان را خواستار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.