اجرای ۵۱ حکم قضایی قلع و قمع تغییر کاربری غیر مجاز در میاندوآب

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: ۸۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در این شهرستان شناسایی و اجرای ۵۱ مورد حکم قضایی قلع و قمع بنا و مستحدثات غیرمجاز انجام شد.

رضا مقدم مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۸۲ مورد تغییر کاربری غیر مجاز و اجرای ۵۱ مورد تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز اعم از دیوار کشی، احداث بنا، تفکیک و قطعه بندی غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان میاندوآب در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی شناسایی شد.

وی اضافه کرد: طی روز‌های اخیر نیز چهار مورد دستور قضایی قلع و قمع تفکیک، قطعه بندی و دیوارکشی در اراضی کشاورزی کوی، ولی آباد شهرستان میاندوآب با حضور نمایندگان دادستانی، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، شهرداری و راه و شهرسازی میاندوآب اجرا شد و اراضی که با تفکیک و قطعه بندی دستخوش تغییر کاربری شده بود، رفع تصرف شد.

مدیرجهادکشاورزی میاندوآب ادامه داد: هرگونه تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغات از جمله احداث بنا، پی کنی، دیوارکشی، فنس کشی، خاک برداری، برداشت شن و ماسه، محوطه سازی، تفکیک و قطعه بندی اراضی، بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی جرم محسوب و علاوه بر قلع و قمع بنا، متخلف به جزای نقدی ۱ تا ۳ برابر قیمت روز زمین، محکوم می‌شود و در صورت تکرار به حبس نیز محکوم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.