گرامیداشت هفته قرآن و عترت با شعار قرآن، کتاب زندگی

امسال هفته قرآن و عترت (ع) در دانشگاه‌ها از ۱۸ تا ۲۴ آبان ماه باشعار "قرآن، کتاب زندگی" گرامی داشته شد.

به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد؛ امسال سه روز اول هفته قرآن و عترت (ع) در دانشگاه‌ها تحت عناوین "قرآن و دانشگاه و جهاد و مقاومت"، "قرآن و دانشگاه و انتظار" و "قرآن و دانشگاه و انقلاب اسلامی" نامگذاری شد.

 همچنین روز‌های چهارم و پنجم این هفته نیز یکشنبه و دوشنبه ۲۱ و ۲۲ آبان ماه با عنوان‌های "قرآن و دانشگاه و علم و تمدن اسلامی" و " قرآن و دانشگاه و سبک زندگی اسلامی و ایرانی" گرامیداشته شد.

روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۳ و ۲۴ آبان ماه نیز با عناوین "قرآن و دانشگاه و تدبر و تبیین معارف قرآنی" و "قرآن و دانشگاه و رسالت قرآنی" پایان بخش این هفته بود.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: امسال همزمان با گرامیداشت "هفته قرآن و عترت (ع) در دانشگاهها"، برنامه‌های مختلف و متنوعی ویژه اساتید، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

درخشان افزود: گلباران قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه، برپایی میز تلاوت و ختم قرآن کریم، محفل انس با قرآن، مسابقه کتابخوانی سبک زندگی اسلامی قرآنی، نشست قرآنی با موضوع حال خوب با قرآن و طرح ملی حفظ از ۵ تا ۳۰ جزء قرآن از جمله برنامه‌های این هفته بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار