معاون درمان وزیر بهداشت خبر داد؛

ا‌ستخدام ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت/ درمان رایگان ۳۰ میلیون ایرانی در بیمارستان‌ها

کریمی ضمن اشاره به برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه بیان کرد: ۲۵ هزار نفر جذب وزارت بهداشت می‌شود و به مراکز درمانی در سطح کشور اضافه می‌شوند.

سعید کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کار‌های خوبی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان صورت پذیرفته است، اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته طی هفته‌های آتی دستگاه MRI جدید و بخش سی‌تی آنژیو افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل نیز در شرف احداث است، افزود: رویکرد وزارت بهداشت تعالی نظام سلامت است و از این رو کاهش فرانشیژ در دستور کار قرار گرفت و ۳۰ میلیون نفر برابر دستورالعمل بستری براساس نظام ارجاع در بیمارستان‌های دولتی رایگان می‌شود و اقدامات فنی در حال انجام است که گام مهمی در راستای عادلانه‌سازی نظام سلامت است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اشاره به برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه بیان کرد: ۲۵ هزار نفر جذب وزارت بهداشت می‌شود و به مراکز درمانی در سطح کشور اضافه می‌شوند.

وی در بیان اختصاص تجهیزات به مراکز و یا بخش‌های جدیدالاحداث مراکز درمانی گفت: در دوره جدید بخش‌ها یا مراکز جدیدالاحداث به رایگان توسط معاونت درمان وزارت بهداشت تجهیز شده و در اختیار قرار داده می‌شود.

کریمی با بیان اینکه هفته گذشته ۴ هزار پزشک متخصص و فوق تخصص در سراسر کشور توزیع و در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قرار گرفتند، تصریح کرد: از این میزان ۲۳ نفر متخصص به دانشگاه علوم پزشکی کاشان اختصاص پیدا کرده، در حالی‌که کاشان شرایط بهتری در حوزه درمان نسبت به سایز نقاط نظیر نقاط مرزی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دانشگاه بزرگی نظیر دانشگاه کاشان رویکرد جذب تخصص و فوق تخصص از طریق استخدام است، تأکید کرد: امسال در زمینه اهدای عضو طی ۶ ماهه اول سال ۲ هزار عضو اهدای عضو انجام شده و یک رکورد محسوب می‌شود و این پیوند‌ها نیز اعضای مختلف را شامل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۲
هروز سایت چک میکنیم برای اعلام نتایج کتبی
سریع باشین دیگه
آخرین اخبار