کمبود پرستار، قوزِ بالا قوزِ روز‌های تلخ کرونایی در اهواز

رئیس نظام پرستاری اهواز با اشاره به کمبود پرستار گفت: جذب نیروی انسانی در بخش پرستاری از بین افرادی که در آزمون پارسال شرکت کردند، انجام نشده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا گچکوبان رئیس نظام پرستاری اهواز با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا در استان تاکنون، کادر پرستاری ما بیش از توان خود در حال خدمات رسانی به مردم هستند، گفت: کمبود نیروی انسانی در بخش پرستاری برطرف نشده و تا به امروز هیچکدام از نیرو‌هایی که در آزمون پارسال شرکت کردند، جذب سیستم نشده اند.

او بیان داشت: ما در این مدت با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه بودیم به گونه‌ای که گاهی اوقات یک پرستار ۲۰ مریض را زیر نظر داشت که طبیعتا نمی‌توانست رسیدگی کاملی به بیماران انجام دهد، اما با این وجود پرستاران ما سعی کردند تمام دغدغه‌های بیماران را برطرف کنند.

گچکوبان درخصوص حقوق پرستاران اظهار کرد: دریافتی کادر پرستاری ۸ ماه به تاخیر افتاده و آخرین دریافتی ما مربوط به دی ماه پارسال است، ضمن اینکه در این مدت هیچگونه امتیازی برای کادر پرستاری در نظر گرفته نشده و حتی ساعت‌های اضافه‌ای که سر کار هستیم پرداختی به همراه ندارد.

این مقام مسئول ادامه داد: وقتی مردم با کمبود نیروی درمان در بیمارستان‌ها مواجه می‌شوند نگران شده و فکر می‌کنند رسیدگی کامل انجام نمی‌شود، در حالیکه اینگونه نیست و همه کادر درمان در استان خوزستان با همه وجود پای کار هستند، به همین دلیل من به هم استانی‌ها اطمینان می‌دهم همه پرستارانی که در بیمارستان‌ها هستند با تمام توان در حال خدمات دهی بوده و کارشان را به نحو احسن انجام می‌دهندو امیدوارم هر چه زودتر از شر این ویروس نجات پیدا کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.