آخرین مهلت نام نویسی داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری

شنبه ۲۰ آبان، آخرین مهلت نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری‌ است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: تا عصر روز ششم ثبت نام ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ۹ نفر در حوزه انتخابیه استان گیلان ثبت نام کردند.

جواد شفیعی ثابت افزود: ۲۰ آبان، آخرین مهلت نام‌نویسی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری است و داوطلبان حائز شرایط ماده ۱۱ و ۱۲ قانون انتخابات خبرگان رهبری می‌توانند با مراجعه به فرمانداری رشت، وزارت کشور و فرمانداری قم به‌صورت حضوری و با ارائه مدارک سطح چهار حوزه علمیه، و نیز تکمیل پرسشنامه، ثبت نام خود را تکمیل کنند.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان همچنین، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند امسال، تصریح کرد: روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیات‌های اجرایی به اتمام رسیده و نتایج آن امروز و فردا کتبی به داوطلبان اعلام خواهد شد.

شفیعی ثابت تصریح کرد: داوطلبان معترضی که صلاحیت آن‌ها تایید یا احراز نشده، ۲ روز فرصت دارند با مراجعه به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه، درخواست اعتراض کنند و فرمانداران نیز موظف به پاسخ هستند.

وی همچنین گفت: داوطلبان معترض باید در مرحله بعدی، از ۲۳ تا ۲۶ آبان مستندات احراز صلاحیت خود را به هیات نظارت استان تحویل دهند، تا در یک بازه ۵۰ روزه، بررسی‌های مجدد انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.