فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

۱۰۰ عنوان کتاب موضوعی دفاع مقدس زنجان در انتظار تامین اعتبار است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ۱۰۰ عنوان کتاب موضوعی دفاع مقدس در انتظار تامین اعتبار است.

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در راستای برگزاری کنگره استانی ۳۵۳۵ شهید استان ۲۲ کمیته شامل کمیته مراسم و اجلاسیه، امنیت و حفاظت، تبلیغات محیطی فضا‌هایی و یادمانی، بانوان، طلاب و روحانیون، دانش آموزان و فرهنگی، دانشگاهیان و اساتید، رسانه ورزش و جوانان و برنامه‌ریزی و بودجه، کمیته پشتیبانی، مداحان، تألیف و نشر، اقشار مردمی، اصناف، کودکان و نوجوان تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی متعددی توسط این کنگره انجام شده است، اضافه کرد: جمع‌آوری ۲ هزار برگ سند از شهدا و تالیف ۱۵ جلد کتاب موضوعی دفاع مقدس از جمله این موارد است.

سردار کرمی همچنین از برگزاری یادواره‌های شهرستانی و گروه‌ها از اساتید، معلمان، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، یادواره «شهدا آبروی محله»، یادواره شهدای سپاه، نیروی انتظامی و ارتش خبر داد.

وی گفت: برگزاری ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه آبروی محله، ثبت ۱۵۰ هزار برگ سند مربوط به شهدا در مرکز ثبت اسناد و ۲۰ هزار محتوای متناسب با دفاع مقدس از دیگر اقداماتی است که توسط کنگره شهدا انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه سیاست کنگره شهدا فعالیت مستمر در طول سال است، افزود: خوشبختانه پس از برگزاری کنگره شهدا برنامه‌ها محدود به بازه زمانی کنگره نبوده ودر طول سال نیز اقدامات متعددی به صورت استانی و شهرستانی انجام شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان ۳۵۳۵ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است، اضافه کرد: برای بازگویی رشادت‌های این شهدا ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که باید از آن استفاده شود.

برچسب ها: جنگ دفاع مقدس ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.