استاندار ایلام خبر داد

پیشرفت ۶۰ درصدی تونل شماره یک اربعین

استاندار ایلام با اشاره به اینکه تونل شماره یک اربعین ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این طرح طبق زمانبندی انجام شده طی ۲ ماه تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در جریان بازدید از تونل شماره یک محور ایلام - مهران، اظهار کرد: طبق برنامه زمانبندی انجام شده این پروژه باید ظرف ۲ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با ابراز رضایت از میزان پیشرفت این پروژه، اظهار کرد: طی ۱۰ روز گذشته ۵۰۰ متر از عملیات لاینینگ این تونل انجام شده و ۳۰۰ متر باقی‌مانده نیز در حال انجام است.

استاندار ایلام با اشاره به طلب سه هزار میلیارد ریالی پیمانکار پروژه‌های تونل شماره یک و ۲ و پل رانشی ماربره، ادامه داد: نگاه مجموعه دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و پیگیری برای تحقق این مطالبات ادامه دارد و از مجموعه اعتبارات استان نیز بخشی به این سمت هدایت خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز در بازدید استاندار ایلام از تونل شماره یک مسیر ایلام به صالح آباد اظهار کرد: در حال حاضر ۵۰۰ متر از لاینینگ این تونل به اتمام رسیده و حدود ۳۰۰ متر آن باقی مانده است که انتظار می‌رود تا ۱۰ روز آینده نیز این عملیات به اتمام برسد.

فرشاد دوستی با بیان اینکه با اتمام لاینینگ بحث زیرسازی و بیس این تونل و همچنین روشنایی آن آغاز خواهد شد، مطرح کرد: امید است که مطابق برنامه زمانبندی در ظرف یک ماه آینده به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه اکثر جاده‌های استان ایلام در حوزه اربعین فعال هستند و از سال گذشته پروژه‌های راهسازی اربعین در استان شروع شده است، گفت: تعدادی از این پروژه‌ها امسال به بهره برداری رسیده و تعدادی نیز در دست اجرا است که امید است با تزریق اعتبارات مناسب به زودی به بهره برداری برسند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام مطرح کرد: مجموع عملکرد ریالی که در پروژه‌های راهسازی اربعین در استان هزینه شده بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد ریال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.