دستگیری دو برزیلی به اتهام تدارکات برای حمله به اماکن صهیونیستی

پلیس برزیل اعلام کرد دو مظنون را بازداشت کرده است که به ادعای سازمان جاسوسی صهیونیست‌ها (موساد) قصد حمله به اماکن صهیونیستی را داشتند.

پلیس برزیل اعلام کرد که دو نفر مظنون به تدارک حملات تروریستی را دستگیر کرده است، حملاتی که اسرائیل ادعا می کند توسط حزب الله لبنان طراحی شده است.

براساس گزارش الجزیره انگلیسی، در بیانیه ای که اواخر روز چهارشنبه از سوی آژانس جاسوسی موساد منتشر شد، ادعا شده است: به برزیل در «دستگیری یک هسته تروریستی که توسط حزب الله برای انجام حمله به اهداف اسرائیلی و یهودی در برزیل اداره می شد، کمک کردیم».

این سازمان افزود که سرویس‌های جاسوسی بین‌المللی دیگر نیز در این عملیات مشارکت داشتند، اما نامی از آنها ذکر نشد.

در همین راستا پلیس فدرال برزیل اعلام کرد که دو مظنون را در سائوپائولو در عملیاتی به منظور ایجاد اختلال در آماده‌سازی حملات تروریستی و تامین شواهدی مبنی بر استخدام احتمالی برزیلی‌ها برای انجام اقدامات افراطی در این کشور بازداشت کرده است.

پلیس در بیانیه ای اعلام کرد که آن‌ها همچنین ۱۱ عملیات جستجو و ضبط را در سائوپائولو، برازیلیا و ایالت جنوب شرقی میناس گرایس انجام دادند. این سازمان نامی از مظنونان یا اهداف ادعایی نبرد.

صهیونیست‌ها مدت‌ها است که درباره فعالیت‌های ادعایی حزب‌الله در مناطق مرزی بین برزیل، آرژانتین و پاراگوئه صحبت می‌کنند.

 در ادامه بیانیه ادعایی موساد که در وب‌سایت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی منتشر شده است، آمده است: «با توجه به پس‌زمینه جنگ در غزه، حزب‌الله به عملیات خود در سراسر جهان برای حمله به اهداف اسرائیل ادامه می‌دهد».

دور جدید جنگ صهیونیست‌ها و غزه در ۸ اکتبر آغاز شد. رژیم صهیونیستی از آن زمان غزه را در معرض بمباران شدید قرار داده و بیش از ۱۰ هزار غیرنظامی را شهید کرده است و درخواست‌ها برای آتش بس بشردوستانه را نادیده گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
مرگ بر صهیونیست
آخرین اخبار