رانندگی با سرعت ۱۵۷ کیلومتر در استان سمنان/ خودروی متخلف توقیف شد

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه یک خودروی متخلف در محور سمنان_دامغان توقیف شد، گفت: علت اعمال قانون این خودرو تخدی از سرعت مجاز بوده است.

سرهنگ موسی بزرگی رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تیم‌های گشت ستاد پلیس راه استان سمنان خودرو سواری جیلی را در مسیر سمنان_دامغان توقیف کردند، ابراز داشت: علت اعمال قانون این خودرو تخدی راننده از رعایت سرعت مجاز اعلام شده است.

وی ضمن بیان اینکه راننده با سرعت ۱۵۷ کیلومتر بر ساعت در حال رانندگی این محور بوده است، افزود: رانندگی مخاطره آمیز و حادثه ساز می‌تواند خانواده‌ای را داغدار یا گرفتار درد و رنج کند لذا هدف از اعمال قانون پیشگیری از تصادفات جاده‌ای بوده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه پلیس راه استان سمنان در راستای تأمین امنیت هموطنان در جاده‌ها با این موارد به صورت جدی برخورد می‌کند، ابراز داشت: در همین راستا خود راننده نیز مشمول اعمال قانون شده است.

بزرگی در ادامه اضافه کرد: یک لحظه بی احتیاطی و غفلت یک عمر پشیمانی را به همراه دارد لذا پلیس راه با قاطعیت این خودرو را توقیف کرد تا تردد ایمن‌تر در جاده‌های استان سمنان رقم بخورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.