سومین برد گیتی پسند در لیگ برتر والیبال

گیتی‌پسند اصفهان به سومین بُرد در لیگ برتر والیبال دست یافت.

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان در چهارمین دیدار خود در لیگ برتر والیبال ایران از سد تیم «پاس گرگان» گذشت و به سومین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

 تیم گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب دور رفت مرحله مقدماتی هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان کشور در سالن مخابرات اصفهان به مصاف «پاس گرگان» رفت و در یک دیدار تماشایی در سه ست حریف گرگانی را با شکست بدرقه کرد.

تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و پاس گرگان که هفته پیش در هفته سوم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان کشور مقابل حریفان خود به پیروزی رسیده بودند، این هفته به میزبانی تیم اصفهانی در سالن مخابرات به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم گیتی‌پسند اصفهان در سِت نخست بازی امشب ۲۵ بر ۲۱، در سِت دوم ۲۵ بر ۱۸ و در سِت سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ حریف گرگانی را شکست داد و به سومین برد در لیگ برتر امسال دست یافت.

تیم اصفهانی اکنون با ۳ برد و یک باخت ۶ امتیازی است و با معدل ۲.۶۶۷ در رده چهارم جدول مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان کشور قرار دارد.

تیم پاس گرگان نیز با این باخت  دومین شکست خود در لیگ برتر والیبال مردان کشور را ثبت کرد و با ۲ برد و چهار امتیاز و معدل ۰.۷۷۸ در رده نهم جدول قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.