فرماندار مهران خبر داد

ثبت نام بیش از ۲ هزار مهرانی در طرح مسکن ملی

فرماندار مهران از ثبت نام ۲ هزار و ۱۳۸ شهروند مهرانی در طرح نهضت مسکن ملی خبر داد.

علی عباس شفیعی فرماندار مهران با اشاره به اینکه زمین متقاضیان طرح ملی مسکن در مهران تا یک ماه آینده واگذار می‌شود اظهار داشت: حدود ۲ هزار و ۱۳۸ نفر از شهروندان مهران برای نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که تا این لحظه ۳۱۴ نفر آن‌ها به صورت قطعی نهایی شده است.

وی افزود: ۶۹ هکتار زمین نیز با تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان برای اجرای طرح مسکن ملی در شهرستان مهران الحاق شده که حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت آماده سازی داشته است و تا یک ماه دیگر به صورت ۱۰۰ درصد آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

فرماندار مهران ادامه داد: شهرستان مهران در مسکن ملی ۶۵۹ سهمیه دارد که ۶۰۷ سهمیه مربوط به شهر مهران است و در آینده نزدیک قطعات زمین به مردم برای احداث نهضت ملی مسکن واگذار خواهد شد.

شفیعی مطرح کرد: در بخش نهضت ملی مسکن در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر نیز که تقریبا همه شهرستان مهران را شامل می‌شود، ۲۵۵ متقاضی ثبت نام کرده اند.

فرماندار مهران بیان کرد: تمامی این افراد به بانک‌های عامل معرفی شده که تا این لحظه بیش از ۱۱۰ واحد مسکونی به بهره برداری رسیده و ۵۱۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار