همایش بررسی جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در قم

بررسی جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در همایش ملی «جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوران معاصر و راهبرد‌های مواجهه با آنها» در قم برگزار می‌شود.

معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نشست خبری با اشاره به بررسی جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در همایش ملی «جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوران معاصر و راهبرد‌های مواجهه با آنها» در قم گفت: این همایش به همت پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی و با همکاری قطب تعمیق ایمان دینی برگزار می‌شود.

او افزود: ارایه بحث درباره وضعیت جریان‌های انحرافی معاصر و ارایه مستندات تصویری از جمله بخش‌های این همایش ملی است.

حجت الاسلام حسین الهی نژاد هدف از برگزاری این همایش را شناخت و معرفی آسیب‌ها و چالش‌های حوزه مهدویت و راهکار‌های مقابله با آن عنوان کرد و افزود: در همین راستا بیش از ۸۰ مقاله به دبیر خانه همایش ارسال شده است که روز برگزاری همایش، این مقالات در غالب چهار کمیسیون بررسی خواهد شد.

او گفت: آیت الله کریمی جهرمی و حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی سخنرانان آیین افتتاحیه این همایش و آیت الله نجم الدین طبسی استاد درس خارج فقه و مهدویت و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخنران آیین پایانی این همایش است.

گفتنی است، همایش ملی جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوران معاصر و راهبرد‌های مواجهه با آن‌ها پنج شنبه ۱۸ آبان از هشت صبح تا ۱۷ در ستاد دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

برچسب ها: همایش ملی ، مهدویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.