سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند از برگزاری سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند با موضوع آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

حمید بهداروندی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند گفت: جلسه ای با هدف بررسی آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف مانند فضای مجازی، عفاف و حجاب با حضور امام جمعه، فرماندار، دیگر اعضاء اصلی و مهمان ۱۵ آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره) گتوند برگزار شد.

به گفته او شهرستان گتوند دارای ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی فراوانی است، و شورای فرهنگ عمومی با بررسی برخی از آسیب‌های اجتماعی مانند بدحجابی سعی دارد تا فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه نهادینه‌تر کند.

بهداروندی می گوید: مردم شهرستان گتوند از نظر اعتقادات دینی در کشور زبانزد هستند، و شورای فرهنگ عمومی با برنامه ریزی و مصوباتی که دارد سعی در تقویت شعائر دینی و مذهبی دارد.

این مقام مسئول افزود: استفاده صحیح از فضای مجازی مهم و فضای مجازی نباید تبدیل به ولنگاری شود، این فضا باید باعث رشد و پیشرفت جامعه شده نه اینکه باعث دلسردی در بین کارگزاران نظام گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت: البته نقد منصفانه بدور از هرگونه توهین و مستند می‌تواند برای اهداف نظام جمهوری اسلامی سازنده باشد.

برچسب ها: جلسه ، فرهنگ و ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.