راه‌اندازی پویش «به نام شهید» با مشارکت شهروندان اصفهانی

پویش «به نام شهید» با مشارکت شهروندان اصفهانی در محلات کلانشهر اصفهان راه اندازی شد.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان هدف از این اقدام را تکریم خانواده‌های شهدا، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و الگوسازی حرکت مدیریت شهری اصفهان برای دیگر کلان‌شهر‌ها بیان کرد و گفت: این اقدام از مرداد ماه سال گذشته در ۳۰ محله شهر اصفهان به‌صورت آزمایشی آغاز شد.

عرفان امینی با اشاره به اینکه در شهرستان اصفهان ۵۹۹۴ معبر به نام شهدا داریم افزود: از این تعداد ۳۸۰۵ توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان راستی‌آزمایی انجام و تابلو با نام و عکس شهید نصب شد، اما ۲۱۸۹ معبر باقیمانده است که نیاز به کمک و همراهی مردم در اصفهان دارد.

او گفت: در این فرآیند بعد از تأیید و راستی‌آزمایی عکس شهید و مطابقت با نام شهید در بنیاد شهید و امور ایثارگران، مراتب به اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان اعلام می‌شود تا فرایند نصب تابلو تکمیل و انجام شود.

امینی افزود: هدف از این پویش این بود که ۲۱۸۹ شهید که به خاطر مشابهت فامیلی نتوانستیم عکسشان را روی تابلوی کوچه نصب کنیم با مشارکت مردم محل و منطقه شناسایی و از مردم درخواست داریم چنانچه عکس، وصیت‌نامه یا زندگی‌نامه‌ای از شهید دارند به نشانی اینترنتی name.isfahan.ir مراجعه و اطلاعات را آنجا بارگذاری کنند.


رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه استفاده از QR کد گام بعدی طرح است، گفت: گام بعدی این طرح، تعریف QR کد روی تابلو‌ها یا سر کوچه‌ها یا روی تابلو‌هایی که به صورت لاله است، خواهد بود تا به یک شکل منسجم در خصوص اطلاعات مربوط به هر شهید دسترسی پیدا کنیم.

برچسب ها: پویش ، اصفهان ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار