فرمانداری ارومیه؛ تنها مرجع درون استانی نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان

فرماندار ارومیه گفت: شرایط لازم برای ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری ارومیه به عنوان تنها مرجع درون استانی فراهم شده است.

فرماندار ارومیه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این نهاد به عنوان تنها مرجع درون استانی نام نویسی مهیا شده است، گفت: در روز نخست ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان تنها یک نفر با حضور در فرمانداری قم از حوزه انتخابیه آذربایجان غربی ثبت نام خود را تکمیل کرد و مراجعه کننده‌ای به فرمانداری ارومیه نداشتیم.

غلامحسین عماری افزود: فرمانداری ارومیه تنها مرکز نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان غربی است.

وی اضافه کرد: علاوه بر فرمانداری ارومیه، داوطلبان می‌توانند با حضور در فرمانداری قم و ستاد انتخابات وزارت کشور از حوزه انتخابیه آذربایجان غربی در انتخابات حضور یابند.

طبق آخرین آمار، روز یکشنبه و در اولین روز از ثبت‌نام، ۲۷ نفر برای نامزدی انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در سراسر کشور نام‌نویسی کردند.

بر اساس اطلاعیه وزارت کشور، نام نویسی از داوطلبان از روز گذشته یکشنبه آغاز شده و داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری شخصاً یا توسط نماینده خود که به صورت کتبی و رسمی معرفی شده باشد، می‌توانند تا روز جمعه هفته جاری، ۱۹ آبان ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ با حضور در محل‌های معرفی شده با ارائه اصل شناسنامه عکس‌دار، اصل کارت ملی، اصل مدرک سطح چهار حوزه و ۲ قطعه عکس ۴×۶، ضمن تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

بر اساس ماده یک این قانون، تعداد نمایندگان مجلس خبرگان ۸۸ نفر بوده که از این تعداد، سه نفر سهم آذربایجان غربی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار