آماده باش تیم های امدادی استان اصفهان

تیم‌های امدادی برای پیشگیری از حوادث ناشی از سیلابهای ناگهانی و آبگرفتگی در مناطق روستایی و شهری استان اصفهان به حالت آماده‌باش درآمدند.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه از عصر امروز  تا روز یکشنبه هشدار سطح نارنجی برای بارش در مناطق شرق شمال و مرکز استان صادر شده گفت: اعلام آماده‌باش به تیم‌های امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث ناشی از آبگرفتگی و سیلاب‌های ناگهانی در مناطق روستایی، شهری و شیب کوهستان‌ها در شرق اصفهان، اردستان، نایین، خوروبیابانک، چوپانان، انارک، آران و بیدگل، نطنز، بادرود و کاشان داده شده است.


منصور شیشه‌فروش افزود: ورود سامانه بارشی از روز سه‌شنبه باعث بارش‌های متناوب در بیشتر مناطق استان شده است.


او گفت: احتیاط و رعایت اصول ایمنی در تردد در جاده‌ها و توجه به هشدار‌های پلیس راه، حفاظت محصولات کشاورزی در برابر سیل و کاهش دما، از صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق کوهستانی و حریم و بستر رودخانه‌ها، تردد و توقف در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی در مناطق روستایی و پر خطر خودداری شود.


شیشه فروش افزود: اصلاح پل‌های بدون توان آب‌گذری شناسایی شده در محور‌های جاده‌ای به وسیله اداره راهداری، استقرار تجهیزات ماشین آلات و تیم‌های امدادی در پایگاه‌های هلال احمر، راهدارخانه‌ها و ستاد سیل شهرداری‌ها، رفع نواقص و ایمن کردن نقاط پر خطر شناسایی شده در معابر و خیابان‌ها، زیرگذر‌ها وبزرگراه‌های شهر‌ها به وسیله شهرداری‌ها توصیه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار