امام جمعه کرمان:

هرچه بمب بر سرغزه بریزند، مقاوم تر می شود

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: امروز رمز پیروزی ملت‌های اسلامی در سه کلمه وحدت، مقاومت و آگاهی خلاصه شده است.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمان که در مصلی امام علی(ع) برگزار شد، گفت: کشور‌های اسلامی باید زمانه و دشمن را خوب بشناسند و حرف‌های برادران مسلمان مانع وحدت را کنار بگذارند و امت اسلامی را ببینند.

وی افزود: امروز مسلمانان باید مقاومت کنند تا به پیروزی برسند و بستر را برای تحول عدالت محور جهانی فراهم کنند.

 

علیدادی تصریح کرد: در جغرافیای کنونی دنیای مقاومت اسلامی و گفتمان آن که غزه مقاوم و مجاهد در راس آن قرار دارد، شاهد اتفاقاتی هستیم وجبهه مقاومت در کشور‌های فلسطین، لبنان، یمن، عراق با پشتوانه جوانان سلحشور ایران اسلامی نقش تراز اولی ایفا می‌کند.

امام جمعه کرمان افزود: در جهاد و مبارزه اسلامی هزینه و دستاورد‌هایی وجود دارد، گرچه آوارگی، هجرت و شهادت و تخریب منازل در این مسیر وجود دارد.

وی با بیان اینکه اسرائیل چندین هزار تن بمب انگلیسی و آمریکایی را بر سر مردم غزه ریخت تاکید کرد:  قریب ۱۰ هزار شهید و ۲۰ هزار مجروح را در نقطه کوچکی بنام غزه رقم زدند، اما هرچه بمب بر سر غزه بریزید آن‌ها مقاوم‌تر می‌شوند و با قدرت بیشتر می‌جنگند، اسرائیل نزدیک یک ماه یک متر نتوانست در خاک غزه پیش برود و هربار حمله کردند شکست خوردند و در آینده این شکست‌ها بزرگ‌تر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمان بیان کرد : امروز تلاش غرب برای ترویج سبک زندگی غربی در کشور‌های اسلامی به خصوص ایران است که در این زمینه جهاد در میدان مبارزه با غرب و تدبیر مناسب برای ترویج سبک زندگی دینی و اسلامی بر همه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی اولویت دارد.

 علیدادی سلیمانی تصریح کرد: جریان‌های فرهنگی و صاحبان قلم به شدت مردم را از سبک زندگی غربی برحذر بدارند و سبک زندگی دینی و اسلامی را ترویج کنند.

برچسب ها: نمازجمعه ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.