جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان:

بسیجیان در فضای مجازی جنایات رژیم صهیونیستی را تبیین کنند

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بقیه‌الله کوهبنان برگزار شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: جا دارد بسیجیان در راستای همدردی با مردم مظلوم و تحت ستم غزه نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مورد نیاز، دعا کردن و بهره بردن از فضای مجازی برای بیان واقعیت‌ها و انعکاس صحیح و سریع جنایات رژیم صهیونسیتی  اقدام کنند.

حسن شبان افزود : رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی که به هیچ‌کدام از قوانین بین‌المللی، انسانی، اخلاقی و قانونی پایبند نیست؛ با تأیید و حمایت آمریکا و هدف شوم یکه‌تازی و برتری بر سایر اقوام بیش از ۷۰ سال در فلسطین با غصب منطقه و کشتار بی‌رحمانه در صدد کوچک‌سازی فلسطین است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان بیان کرد: در حال حاضر مردم فلسطین در سه درصد سرزمین‌های خود زندگی می‌کنند و از طرفی تحت کنترل امنیتی شدید قرار دارند.

شبان اظهار کرد: طی سالیان گذشته و در موارد متعدد شاهد کشتار بی‌رحمانه کودکان و نوجوانان فلسطینی بودیم، حجم جنایات به‌حدی بود که کاسه صبر فلسطینی‌ها را لبریز کرد و مجبور به انتخاب مسیر طوفان الاقصی گرفتند.

وی گفت: جنبش جهاد اسلامی حماس با حملات گسترده امنیت و آرامش رژیم صهیونیستی را به هم زد این در حالی است که نیروهای مقاومت به قوانین بین المللی پایبند هستند و فقط اماکن نظامی و زیر ساخت‌های  رژیم غاصب را موشک باران می‌کنند.

شبان یادآور شد: استکبار جهانی که دوست دارد در رأس قدرت باشد و تجهیزات نظامی‌اش به فروش برسد؛ رژیم صهیونسیتی را درگیر جنگ‌های متعدد کرده است.

وی بیان داشت: وعده الهی است  که پیروزی نهایی متعلق به جبهه حق است و امید داریم این امر به زودی محقق شود.

وی تصریح کرد: تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج بقیه‌الله را داریم در حالی که بسیج در تمام اقشار و محلات فعالیت دارد، نهادی که مورد تأیید امامین انقلاب و در راستای تبیین ارزش‌های اسلام و انقلاب گام بر می‌دارد و مامنی برای جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان در پایان خاطرنشان کرد: بسیج در راستای سازندگی و محرومیت‌زدایی، اجتماعی، فرهنگی، قرآنی، برنامه‌های علمی ، پژوهشی، شناسایی و رفع آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و....گام بر می‌دارد.

در این مراسم از خدمات علی پورمیرزایی تقدیر و مصطفی آبشناس به‌عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بقیه‌الله کوهبنان معرفی و منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار