واژگونی موتورسیکلت در ساوه چهار مصدوم برجا گذاشت

رییس اورژانس و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: شب گذشته واژگونی موتورسیکلت در یکی از میدان‌های این شهر چهار مصدوم را راهی بیمارستان کرد.

بهرام صیدی رییس اورژانس و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: ساعت ۲۳ و ۲۷ دقیقه سه‌شنبه شب یک مورد سانحه ترافیکی ناشی از واژگونی موتورسیکلت به این مدیریت اعلام و در نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ ساوه به میدان شهید قاسم سلیمانی محل حادثه اعزام شدند.

وی، با اشاره به اینکه در این حادثه چهار نفر شامل راکب و سرنشینان موتورسیکلت مصدوم شده بودند که پس از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

وی یادآور شد: روز گذشته نیز یک کارگر در خیابان مشهدی جنوبی حین تخریب دیوار در اثر ریزش آوار دچار سانحه سقوط شد.

صیدی افزود: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری سه به محل حادثه اعزام شد، اما به دلیل شدت آسیب وارده کارگر ۴۰ ساله در محل حادثه فوت کرد.

مرکز فوریت‌های پزشکی و پیش بیمارستانی ساوه با ۲۱ پایگاه امدادی مشغول فعالیت است که هشت پایگاه در شهرستان زرندیه و بقیه در ساوه قرار دارد، از این تعداد، ۱۵ پایگاه جاده‌ای و ۶ مورد دیگر شهری است.

۱۴۷ کیلومتر آزادراه، ۳۰ کیلومتر بزرگراه، ۱۱۰ کیلومتر راه اصلی، ۱۱۰کیلومتر راه فرعی و ۶۶۸ کیلومتر راه روستایی در ساوه وجود داشته و این شهرستان در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب و غرب به مرکز ایران قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.