درخشش خبرنگار شیرازی در جشنواره ملی کاریکاتور برق همدان

احمدرضا سهرابی جایزه اول و تندیس جشنواره ملی «کاریکاتور برق همدان» را کسب کرد.

در مرحله داوری آثار این جشنواره، هیئت داوران پس از ۳ مرحله ارزیابی از میان ۵۷۰ کاریکاتور ارسالی به دبیرخانه، برگزیدگان این دوره را انتخاب کردند و طی مراسمی در تالار شهید آوینی همدان و با حضور جمعی از مدیران ارشد صنعت برق و وزارت نیرو از نفرات برتر جشنواره تقدیر شد. رونمایی از تمبر اختصاصی و کتاب جشنواره ملی کاریکاتوربرق همدان از دیگر برنامه‌های جنبی این مراسم بود.

احمدرضا سهرابی در حال حاضر کاریکاتوریست روزنامه «ایران»، کاریکاتوریست، خبرنگار و دبیر گروه خبر روزنامه «عصرمردم» است و بیش از ۵۰ جایزه ملی و بین‌المللی در حوزه کاریکاتور و مطبوعات در کارنامه ۲۷ سال روزنامه‌نگاری خود دارد.

جایزه اول مسابقه بین‌المللی کارتون «فکس برای صلح» ایتالیا، جایزه اول جشنواره بین‌المللی کارتون «لبخند دریای نووراسیسک» روسیه، جایزه و نشان عالی کارتون چین، جایزه برتر مسابقه جهانی کارتون «سواد رسانه‌ای» اندونزی، جایزه اول جشنواره مطبوعات خلیج فارس، جایزه اول جشن روزنامه‌نگاران جوان ایران، جایزه چندین دوره از جشنواره ملی مطبوعات و خبرگزاری‌های ایران از جمله افتخارات هنری و مطبوعاتی احمدرضا سهرابی به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.