پاسخ مدیر ارشاد نیکشهر به شایعات مجازی درباره عدم حمایت از دهل نواز بلوچ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیکشهر با تاکید بر اینکه شهروندان به شایعات فضای مجازی توجه نکنند، گفت: دل‌مراد شکل‌زهی از دهل نواز بلوچ تحت حمایت ارشاد و عضو صندوق اعتباری هنرمندان بوده است.

پرویز امیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیکشهر با اشاره به فوت «دل‌مراد شکل‌زهی» یکی از دهل‌نوازان بلوچ، بیان کرد: اینکه در برخی گروه‌ها و شبکه‌های فضای مجازی عنوان شده این دهل نواز در بی‌توجهی و تنگدستی به خاطر ناتوانی از دنیا رفته صحت ندارد و کذب است.

وی، از شهروندان خواست تا شایعات فضای مجازی را باور نکنند چرا که این دهل نواز بلوچ علاوه بر اینکه از حمایت‌های ارشاد برخوردار بوده عضو صندوق اعتباری هنرمندان هم بوده و علاوه بر این‌ها با اجرای موسیقی در محافل خصوصی و مناسبت‌های مختلف درآمد قابل توجهی داشته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیکشهر ادامه داد: «دل‌مراد شکل‌زهی» با نام مستعار «وش دل مرادزهی» در یکی از محلات نیکشهر به نام سوچنکان زندگی می‌کرد.

وی تاکید کرد: در ایامی که کسب‌وکار‌ها به علت شیوع ویروس منحوس کرونا تحت تأثیر قرار گرفت نیز هنرمندان از حمایت‌های ارشاد اسلامی بهره‌مند شدند که «دل‌مراد شکل‌زهی» نیز یکی از این افراد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
میشه لطف کنیدبگیدچقدربرای هنرمندان ماهانه واریزمکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
حرفهای شماکه بیشترازهمه بوی دروغ میده میشه لطف کنیدبگیدچقدربرای هنرمندان ماهانه واریزمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
اونقدر ک پادوی آمریکا اسرائیل بشن
آخرین اخبار