به روز رسانی شبکه نوری پارک کوهستانی صفه

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: شبکه نوری پارک کوهستانی صفه در این منطقه بهینه و به‌روزرسانی شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: شبکه نوری پارک کوهستانی صفه با هزینه‌ای بیش از ۲۱ میلیارد ریال در این منطقه بهینه و به‌روزرسانی شده است.

حسین کارگر با اشاره به بهینه‌سازی و افزایش سیستم روشنایی پارک‌های منطقه پنج شهرداری اصفهان  افزود: برای افزایش لوکس نوری بوستان‌ها و پارک‌های محلی این منطقه بیش از ۲۱ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری در نظر گرفته شده است.

او گفت: افزایش توان نوری، بهسازی و تکمیل روشنایی نهر شایج واقع در خیابان رودکی با هزینه ۳ میلیارد ریال انجام شد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به درخواست‌های شهروندان در خصوص افزایش میزان نور سایت‌های بازی کودکان در این منطقه تصریح کرد: از ابتدای سال  تاکنون سیستم روشنایی سایت بازی کودکان بهینه‌سازی شده  و هزینه خرید و تأمین تجهیزات مدیریت نگهداشت دارایی ایمنی و تعمیرات تأسیسات و تجهیزات الکترومکانیل، مبلمان شهری نورپردازی و سرویس بهداشتی‌های سطح منطقه بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال است.

او ادامه داد: اصلاح شبکه و بهینه‌سازی پروژکتور‌های پرمصرف روشنایی کوه صفه با هدف کاهش مصرف انرژی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۲ میلیارد ریال در دو فاز در سال جاری انجام شده است.

کارگر خاطرنشان کرد: هم‌زمان با اصلاح شبکه روشنایی منطقه، رنگ‌آمیزی المان‌های موجود در پارک‌ها شامل پایه‌های روشنایی، حوض آب‌نما، وسایل حرکت درمانی و مجموعه‌های بازی کودکان و مبلمان آن‌ها نیز در حال اجرا است.

برچسب ها: پارک ، کوهستانی ، صفه ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار