پایان طرح تخفیف تعرفه مناطق گرمسیری برای فهرجی ها

مدیر برق شهرستان فهرج گفت: طرح تخفیف ۲۰ درصدی تعرفه مناطق گرمسیری برق در اول آبان ۱۴۰۲ به پایان رسیده و تعرفه برق به حالت عادی برگشته است.

ابوذر اشرفیان ضمن قدردانی از مشترکین برق شهرستان فهرج در گذر از پیک بار تابستان گرم امسال بر مدیریت مصرف برق در فصول سرد سال تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه طرح تخفیف ۲۰ درصدی تعرفه مناطق گرمسیری برق در تاریخ اول آبان ۱۴۰۲ به پایان رسیده و تعرفه برق به حالت عادی برگشته است، در صورت رعایت نکردن مصرف برق، شهروندان با قبض‌های سنگین روبه رو خواهند شد.

او افزود: از ابتدای آبان ماه ۱۴۰۲ تا پایان فروردین ماه۱۴۰۳، الگوی مصرف برق تعرفه خانگی مناطق گرمسیر، حداکثر ۲۰۰ کیلو وات ساعت در ماه می‌باشد که با نرخ‌های زمستانی محاسبه می‌شود و باید سعی شود مصرف برق تا سطح الگوی مصرف کاهش یابد که در غیر این صورت مشترک ملزم به پرداخت قبض برق با هزینه‌ی بالاتری بر اساس بخشنامه‌های شرکت توانیر می‌شود.

مدیر برق شهرستان فهرج  استفاده از نور طبیعی خورشید برای روشنایی منزل، استفاده از لامپ‌های کم مصرف، استفاده از انرژی گاز با توجه به مجهز شدن شهرستان به گاز کشی، استفاده از دستگاه‌های برقی دارای رده انرژی استاندارد و استفاده نکردن از آبگرمکن‌های برقی را از راهکار‌های جلوگیری از افزایش هزینه برق مصرفی مشترکین برق برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار