آیت الله فلاحتی مطرح کرد؛

ملت ایران، الگوی ملت‌های آزادیخواه دنیا

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ملت ایران با آرمان‌های برگرفته از اسلام به الگویی برای سایر ملت‌های آزادیخواه دنیا تبدیل شده است.

یادواره شهدای دانش آموز گیلان با محوریت شهید شاخص؛ جمشید داداشی بویه امروز با حضور جمعی از مدیران استانی و ۷۰۰ دانش آموز شهر‌های شرق استان در مصلای امام خمینی (ره) املش برگزار شد.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در این مراسم با اشاره به اهمیت روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: یکی از اهداف مهم تشکیل سازمان ملل دفاع از حقوق ملت‌های مظلوم و ستمدیده و نیز جلوگیری از ظلم و تجاوز کشور‌های استکباری بود، اما این سازمان تاکنون نتوانسته به اهداف اولیه و وظایف ذاتی خود عمل کند.

او افزود: ملت بزرگ ایران در شرایط دشوار بین المللی، انقلاب و حکومت مستقل اسلامی را برپا و ۸ سال در مقابل جنگ نابرابر و تحمیلی دشمن جانانه ایستادگی کرد و اکنون با آرمان‌های برگرفته از اسلام به الگویی برای سایر ملت‌های آزادیخواه دنیا تبدیل شده است.

یادواره شهدای دانش آموز گیلان

در این مراسم همچنین از تمثال شهید جمشید داداشی بویه، خردسال‌ترین شهید دوران دفاع مقدس گیلان اثر حنیفه حسنی رونمایی شد.

یادواره شهید جمشید داداشی

شهید داداشی، متولد ۱۳۴۸ در روستای بویه رانکوه شهرستان املش از شهدای نوجوان و گمنامی است که در نهایت کم سن و سالی داوطلبانه به جبهه‌ها اعزام شد.

او در یکی از کتاب هایش با خطی خوش نوشته بود: در کربلا شهید خواهم شد.

شهید جمشید داداشی بویه

این شهید دانش آموز گیلانی در فروردین ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین به فیض شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای املش آرام گرفت.

دیدار با خانواده شهدا

امروز همچنین نماینده ولی فقیه در گیلان در با خانواده شهید ایرج علیرضایی در انارستان محله و طلبه شهید عیسی زکریاپور در روستای سُورکوه املش دیدار کرد.

دیدار با خانواده شهدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.