اختصاص ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای توسعه چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۵۶ برای توسعه استان اختصاص یافت.

غلامعلی حیدری در آیین افتتاح بخشداری دستگرد اظهار کرد: ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۵۶ برای توسعه استان اختصاص داده شد که هشت هزار میلیارد ریال از این میزان اعتبار صرف جاده سازی و امور زیرساختی می‌شود.

وی افزود: از مجموع هشت هزار میلیارد ریال اعتبارات اختصاص یافته ماده ۵۶ برای توسعه جاده‌های چهارمحال و بختیاری سه هزار میلیارد ریال برای چهار خطه شدن جاده فرخشهر به دستگرد به دزک به شلمزار، شهرکرد به شلمزار و کارون چهار و بروجن به لردگان و ایذه هزینه می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پارسال ۹۰ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر، هزینه‌ای و جاری به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت که اختصاص این میزان اعتبار به این استان بی‌سابقه و موجب ایجاد تحول شده است.


بیشتر بخوانید


حیدری با اشاره به شهرستان شدن فرخشهر، تاسیس بخشداری دستگرد و کیار شرقی ادامه داد: تغییرات تقسیمات کشوری در شهرستان‌های فرخشهر و کیار به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ اختلافی طراحی و اجرا شد و امروز مردم شیرینی آن را احساس می‌کنند.

وی اظهار کرد: تقسیمات جدید نه تنها هیچ دلخوری را به به دنبال نداشت بلکه موجب تقویت اتحاد مردم این مناطق

حیدری گفت: کیار شرقی، دستگرد و شهرستان فرخشهر سه مطالبه به حق مردم بود که با عزم دولت سیزدهم و همراهی مردم و نمایندگان آنان در مجلس شورای اسلامی محقق شد.

وی با اشاره به حمله‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی‌گناه غزه افزود: امروز مقاومت این مردم بی‌دفاع باعث شکل‌گیری یک خیزش جهانی شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی و ایثارگری‌های شهدا وحدت و همدلی در جامعه جهانی شکل گرفته است.وی ادام

ه داد: ایجاد جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و یمن و ایستادگی این جبهه در مقابل استکبار جهانی ثمره خون هزاران شهید از جمله حاج قاسم سلیمانی است.

حیدری تاکید کرد: تخلیه و عقب نشینی پایگاه‌های نظامی آمریکا با ذلت از چند کشور نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت‌های مسلمان است.

وی با اشاره به برخی شیطنت‌های دشمن ادامه داد: استکبار جهانی تلاش کرد با ایجاد شکاف وحدت ملت ایران را از بین ببرد، اما با هوشیاری، بصیرت و در صحنه بودن مردم تمام این توطئه‌ها نقش برآب شد.

سرپرست فرمانداری فرخشهر گفت: با وجود هژمونی رسانه‌ای دنیا در تخریب غزه؛ اما وجدان‌های بیدار از سراسر دنیا در اعتراض به این ددمنشی و رفتار پست موضع گرفته‌اند.

حسین کاووسی افزود: امروز با همت مسوولان و حمایت دولت سیزدهم مهمترین مطالبه مردم در خصوص تاسیس بخشداری دستگرد، کیار شرقی و ارتقای بخش فرخشهر به شهرستان محقق شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار