آغاز عملیات احداث پایگاه خیری اورژانس ۱۱۵ در فرخشهر

عملیات احداث پایگاه خیری اورژانس ۱۱۵ فرخشهر با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرستان تازه تاسیس، آغاز شد.

محمود شمسی‌پور رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تاکنون ۸۵ پایگاه اورژانس در سطح استان احداث شده است، گفت: از این تعداد ۳۱ پایگاه با مشارکت خیران احداث شده است.

وی افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۴۶۰ مترمربع و مساحت۳۰۰ مترمربع در دو طبقه احداث می‌شود و این طرح خیرساز تا ۹ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

شمسی پور اضافه کرد: برای ساخت این طرح ۸۰ میلیارد ریال اعتبار با مشارکت خیر نیک اندیش عبدالحسین کیانپور هزینه خواهد شد.


بیشتر بخوانید


میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این آیین با اشاره به اینکه چهارمحال وبختیاری دارای منابع طبیعی و نیروی انسانی بالا با توان بالااست، اظهار داشت: با حمایت مسولان استان توسعه آموزش مهارت‌های دیجیتال برای دانش‌آموزان استان اجرا خواهد شد.

وی به استعداد‌های مختلف مردم استان به خصوص در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی و سایر حوزه‌ها اشاره کرد و گفت: برای دانش‌آموزان استان آموزش مهارت‌های دیجیتال و توسعه اقتصاد دیجیتال ارائه خواهد شد تا شاهد شکوفای و نقش‌آفرینی بیشتر دانش‌آموزان در این عرصه باشیم.

عابدی اظهار داشت: برای توسعه این آموزش‌ها مدارس استان تجهیز خواهد شد و سازوکار‌های را برای آموزش به دانش‌آموزان در نظر گرفته شده تا با بهترین روش‌های دنیا این آموزش‌ها ارائه داده شود.

وی به برگزاری رویداد‌ها و مسابقات کشف استعداد در بین دانش‌آموزان استان اشاره کرد و بیان داشت: آموزش‌های دیجیتال از اواخر آبان ماه در استان آغاز خواهد شد.

شهرستان فرخشهر در فاصله ۱۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است و فرمانداری آن امسال به عنوان ۱۲ شهرستان استان فعال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.