انجام یک پرواز فوق‌العاده در مسیر تهران به بغداد و بالعکس

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: برای انتقال زائران امروز یک پرواز فوق‌العاده از تهران به بغداد به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.

از روز گذشته با تعطیلی فرودگاه نجف و لغو تمامی پروازهای منتهی به نجف  اعلام شد که مسافران این پروازها  از شرکت های هواپیمایی خود برای آخرین تصمیم گیری برای انجام پروازها پیگیری لازم را انجام دهند.

طبق اعلام سازمان هواپیمایی مقرر شد که شرکت های هواپیمایی یا اقدام به پرداخت بلیت مسافران کنند یا آنکه مسیر پروازی خود را  به سمت بغداد تغییر دهند چراکه باند فرودگاه نجف به مشکل برخورده است و تا اطلاع ثانوی امکان انجام پرواز نیست.

با توجه به آنکه بخش زیادی از پروازها از طریق شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است در همین رابطه حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت:  هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  با توجه به بسته شدن فرودگاه نجف در راستای تسهیل سفر هموطنان اقدام به برقراری یک پرواز فوق‌العاده در مسیر تهران به بغداد و بالعکس برای امروز ۶ آبان کرده است.

به گفته او این پرواز با شماره پرواز ۵۳۳۱ در ساعت ۱۷  فرودگاه امام(ره)  را به مقصد فرودگاه بغداد ترک خواهد کرد.

او گفت: بازگشت این پرواز به شماره ۵۳۳۰ در ساعت ۱۹ همانروز از بغداد به تهران انجام خواهد شد.

براساس این گزارش با توجه به ارائه مجوز پرواز توسط شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی برای تغییر مسیر به بغداد بسیاری از شرکت های هواپیمایی در این  زمینه اقدام به تغییر مسیر پروازی خود کرده اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار