اردوغان: اسرائیل دچار وضعیت جنون شده است

رئیس‌جمهور ترکیه تاکید کرد تشدید بمباران غزه در شب گذشته که بار دیگر زنان، کودکان بی گناه را هدف قرار داد، وضعیت جنون آمیز اسرائیل را نشان داد.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از رژیم صهیونیستی خواست فورا از وضعیت جنون خود خارج شود و حملات خود به نوار غزه را متوقف کند.

براساس گزارش آناتولی، او روز شنبه در یک پست در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) گفت: اسرائیل با تشدید بمباران غزه در شب گذشته که بار دیگر زنان، کودکان و غیرنظامیان بی گناه را هدف قرار داد، بحران عمیق انسانی در غزه را افزایش داد.

 وی افزود: اسرائیل باید فورا از حالت جنون خارج شده و حملات خود را متوقف کند.

اردوغان در پایان گفت: همه برادرانم را به اجتماع بزرگ برای فلسطین  در فرودگاه آتاتورک استانبول دعوت می‌کنم تا این فراخوان‌ها را قوی‌تر کنیم و فریاد بزنیم که در کنار مردم فلسطین در برابر ظلم اسرائیل ایستاده ایم.

 در سحرگاه هفتم اکتبر، جنبش حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی در غزه عملیات «طوفان الاقصی» را در پاسخ به «حملات مستمر نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشینان علیه مردم فلسطین، اموال و مقدسات آن‌ها به‌ویژه مسجدالاقصی» آغاز کردند.

شب گذشته رژیم صهیونیستی تهاجم زمینی را علیه غزه آغاز کرد اما با پاسخ سخت مقاومت مواجه شده و سربازان خود بازگرداند. در همین راستا علی برکه از رهبران جنبش حماس در گفتگو با شبکه المیادین گفت خدا را شکر تلاش رژیم اشغالگر برای حمله به سمت غزه از سه محور بیت حانون، شرق شهر غزه یا شرق البریج در استان الوسطی با شکست مواجه شد. مقاومت فلسطین در کمین نیرو‌های ارتش دشمن بود.

اما رژیم صهیونیستی اواخر شب گذشته و از ترس شکست از حمله زمینی به نوار غزه اعلام کرد که این حملات عملیات رسمی زمینی ارتش اسرائیل به غزه نیست. رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند امتحان نخست میدان جنگ زمینی نشان داد که این عملیات ناامید کننده بوده و با شکسست مواجه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
مثل طوطی ماهی شده قیافش
زیادی داری واق واق میکنی
Finland
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
اردوغان! اگر واقعا راست میگی ارتباطت رو با اسراییل قطع کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
مرگ و ننگ ابدی بر اسرائیل حنایتکار و حامییانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
ننگ بر حامیان ودوستان قاتلین کودکان فلسطینی
آخرین اخبار