حمایت قضایی از شرکت‌های دانش بنیان آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در بازدید از شرکت‌های دانش بنیان، بر حمایت از این شرکت‌ها برای ورود به بازار‌های اقتصادی تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در حاشیه بلزدید از شرکت شهرک‌های صنعتی استان و مجموعه‌های دانش بنیاناظهار کرد: با فعالان و نخبگان که در بخش‌های مختلف کار دانش بنیان انجام می‌دهند دیداری داشتیم تا هم از روند ارائه خدمات اطلاع پیدا کنیم و هم از تنگنا‌ها و مشکلاتی که وجود دارد و می‌شود با ظرفیت‌های قانونی و قضایی بر طرف شوند اطلاع حاصل کنیم.

ناصر عتباتی گفت: با توجه به اینکه فعالیت‌های دانش بنیان در تمامی کشور‌ها خصوصاً در کشور ما جایگاه ویژه‌ای پیدا کردند و استان ما هم در این زمینه فعالیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد، به طور قطع اطلاع از مشکلات و وضعیت این عزیزان، می‌شود در قالب کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری حمایت‌های قضایی را در جهت رفع مشکلات آن‌ها انجام داد.

وی افزود: مشکلاتی که مطرح شد یکی راه دسترسی و دیگری سند مالکیت و مشکلاتی با بعضی از نهاد‌ها بود که تلاش خواهیم کرد مشکلاتشان را برطرف کنیم.

عتباتی از مجموعه مدیریت استان و رسانه ملی خواست که در معرفی دستاورد‌های دانش بنیان استان و نخبه‌های ارزشمند بومی استان که کار‌های بسیار ارزشمندی در سطح جهانی انجام می‌دهند تلاش و دستاورد‌های ایشان را معرفی و برای ورود به بازار‌های اقتصادی تلاش کنند و ادارات و ارگان‌ها و نهاد‌ها نیز نیازمندی‌های خود را از این مجموعه‌ها تهیه کنند.

عتباتی تاکید کرد: نباید نسبت به مجموعه‌های دانش بنیان بی تفاوت بود و باید از این جوانان پر افتخار بومی استان در توسعه استان و رونق فعالیت‌های دانش بنیان کمک خواست، خصوصاً با توجه به اینکه استان آذربایجان غربی یکی از قطب‌های کشاورزی است می‌شود از شرکت‌های دانش بنیان در بحث فرآوری محصولات و صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.