وزیر کشور:

منابع مالی بیمارستان ولیعصر(عج) اراک توسط دولت تامین می‌شود

وزیر کشور گفت: منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان ولیعصر(عج) اراک به زودی توسط دولت تامین می‌شود.

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه بازدید از طرح ملی بیمارستان ۴۸۰ تختخوابی بیمارستان ولیعصر (عج) اراک، گفت: طرح بیمارستان ولیعصر (عج) اراک دولتی است و منابع آن از ابتدا توسط دولت تامین شده و در این دولت نیز منابع خوبی از سوی دولت تامین شده و منابع مالی مورد نیاز تا تکمیل طرح را دولت تخصیص داده‌ است.

وی ادامه داد: طرح بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) از ۱۸ سال پیش آغاز شده و تا این دولت حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته و با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان استانی، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اراک و با استفاده از منابع سفر استانی ریاست جمهوری، اکنون بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ماه‌های آینده تکمیل می‌شود.

وزیر کشور گفت: ۵۵ هزار مترمربع زیربنای این طرح در ۱۳ طبقه و ۴۷۰ تخت است و مورد نیاز شهری همچون اراک با این ظرفیت‌های صنعتی است و ممکن است این ظرفیت برای برخی استان‌های همجوار نیز مورد استفاده باشد.

وزیر کشور در سفر یک روزه به اراک از دهکده سلامت و توانبخشی آفتاب و چند طرح عمرانی بازدید کرد و عصر امروز نیز در یادواره ۲۸۰۰ شهید شهرستان اراک سخنرانی می‌کند.

در این آیین با حضور وزیر کشور و استاندار مرکزی و برخی از مدیران اجرایی استان فاز نخست دهکده سلامت و توانبخشی آفتاب در اراک به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.