تشکیل کمیته مشارکت همگانی انتخابات با حضور دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلابی

کمیته مشارکت همگانی انتخابات با حضور دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلابی برای ارتباط با مردم تشکیل می شود.

 فرماندار اصفهان در همایش نقش دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های انقلابی و تشکل‌های مردمی در مشارکت همگانی در انتخابات با اشاره به اینکه یازدهم اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است، گفت:هدف ما این است که از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای ارتباط گرفتن با مردم و افزایش مشارکت استفاده شود.


محمد علی احمدی با بیان اینکه در اجرای انتخابات فرایندی زمان بندی شده مدنظر است، افزود: ۲۰ منطقه در اصفهان داریم که در آن حدود هزار شعبه رای مستقر خواهد شد.


او با اشاره به اینکه در هیئت نظارت از طیف‌های مختلف سیاسی حضور دارند، گفت: سلامت انتخابات با دید و حضور مردم تضمین شده و در دوره‌های مختلف انتخابات محقق شده است، اما آنچه باید به آن توجه ویژه شود، این است که مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های انقلابی و تشکل‌های مردمی برای بحث مشارکت تلاش کنند.

فرماندار اصفهان ادامه داد: اگر امروز دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌ها را دعوت کرده‌ایم از این جهت است که هدف ما فقط کارمندان دولت نیستند، قصد داریم از دستگاه‌های اجرایی برای ارتباط گرفتن با مردم استفاده شود و این یکی از رسالت‌های ما است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی نیز این همایش با بیان اینکه اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست، گفت: با تدابیر فرماندار ده ماه پیش جلسات انتخابات را آغاز کردیم و ۹ کمیته مهم انتخابات پیش بینی شده است.


علیرضا قاسمی افزود: کمیته آموزش، فناوری، رسانه، استعلامات، حقوقی و قضائی، تبلیغات، اجرایی و امنیت نظامی دیگر کمیته‌های انتخابات هستند.


او گفت: با مسوولان هر منطقه جلساتی برگزار شده و ما مطابق دو مؤلفه تجربه و جوان‌گرایی به دنبال جذب اعضا در هیئت اجرایی هستیم که کار خود را از هفته آینده شروع خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.