داوطلبان ثبت نام خود را به روز‌ها و ساعات پایانی موکول نکنند

فرماندار اصفهان از داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا ثبت نام خود را به روز های پایانی موکول نکنند.

 

 حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان ضمن بازدید از ستاد انتخابات شهرستان اصفهان  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ازدیروز (۱۰ آذر ماه) آغاز و تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۶ آذر ماه به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.


او افزود: داوطلبان به مدت ۷ روز فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک مورد نیاز در ساعات اداری جهت نام نویسی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به فرمانداری مراجعه و ثبت نام خود را به روز‌ها و ساعات پایانی موکول نکنند.


فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه برگزاری انتخابات باید با رعایت مر قانون باشد، عنوان کرد: برگزاری انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی-اجتماعی کشور، تأثیرات شگرفی را در امر اداره کشور و روند امور خواهد گذاشت.


سیستانی با بیان اینکه برگزاری انتخابات مستلزم مجموعه‌ای از فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، تأکید کرد: با تکیه بر نگاه واقع بینانه به امر انتخابات و خواسته‌ها و انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولت تدبیر و امید در شکل گیری مجلس شورای اسلامی، باید برنامه ریزی‌های لازم جهت حرکت مردم در این راستا صورت پذیرد.


او افزود: فرمانداری اصفهان به عنوان حوزه اصلی نام نویسی داوطلبان ارامنه جنوب ایران و همچنین حوزه فرعی جهت برگزاری انتخابات کلیمیان، آشوریان و زرتشتیان بوده که حوزه اصلی آن‌ها تهران است.

فرماندار اصفهان در پایان گفت: تا ساعت ۱۳:۳۰ روز یک شنبه در مجموع دو روز نخست ۱۸ داوطلب با مراجعه به فرمانداری شهرستان اصفهان برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۵ نفر آقا و ۳ نفر خانم بودند.
 
 
انتهای پیام/ش
 
برچسب ها: انتخابات ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.