بعد از ۱۸ ساعت؛

پرواز تهران به نجف ایران ایر انجام شد

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: نقص فنی باعث تاخیر ۱۸ ساعته در پرواز تهران به نجف شد که با همت متخصصان مشکل برطرف شد.

حسام قربانعلی مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: پرواز ۵۳۱۹ تهران به نجف که طبق برنامه در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز دوم آبان انجام شد بعد برخاستن هواپیما و گذشت یک ساعت از زمان پرواز خلبان به دلیل بروز اشکال فنی برای رعایت ایمنی پرواز ، مجددا به تهران باز می گردد.

 به گفته مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، با فرود هواپیما در فرودگاه ،مسافران تا زمان رفع مشکل فنی بعد از پذیرایی به هتل اعزام شدند و هواپیما برای رفع اشکال در اختیار متخصصان فنی قرار گرفت .

وی یادآور شد: بعد از رفع مشکل هواپیما، دریافت تاییدیه و مجوز های لازم برای انجام پرواز نیاز به زمان دارد و پرواز در ساعت ۱۲:۱۵ تهران را به مقصد نجف ترک کرد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران ایر ضمن عذرخواهی از مسافران به دلیل مشکل پیش آمده، تاکید می‌نماید انجام پرواز ایمن همواره از اولویت‌های اصلی "هما" است اما نقص فنی در طول پرواز از جمله موارد غیرقابل پیش‌بینی است.

گفتنی است که پیش از این تعدادی از مسافران این پرواز به شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران اعلام کرده بودند که این پرواز با تاخیر ۱۸ ساعته روبرو بوده و مسافران از این وضعیت گله مند بودند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار