جشن اشتغال و خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان

با حضور استاندار اصفهان؛ جشن اشتغال و خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان برگزار شد.

 استاندار اصفهان در جشن اشتغال و خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان اصفهان، گفت: این دستاورد بزرگ حاصل همکاری و تلاش حوزه‌ها و دستگاه‌های مختلف استان است تا با محوریت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان این اتفاق برای مددجویان این مجموعه رقم بخورد.


 سیدرضا مرتضوی  افزود: طبق گزارش ارائه شده، ۸۶۳۰ نفری که در مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) خودکفا شده‌اند از مجموع حمایت کمیته امداد خارج نمی‌شوند و حمایت‌های مشاوره و پشتیبانی‌ها پایدار خواهد ماند.

 

او گفت: معوقات تسهیلات تمامی خدمات بانک‌ها که بعنوان حمایت و پشتیبانی از مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت رسانی می‌کنند، کمتر از یک درصد است.


 مرتضوی گفت:  جلوه دیگری از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در نخبگان دیده می‌شود.

 

استاندار اصفهان افزود: نگاه به مشارکت و مردمی سازی فرهنگ امداد و کمک در شئونات مختلف و حمایت همه جانبه از مددجویان خصیصه بارز این مجموعه است.


اواجرای طرح در کمیته امداد را همراه با اتاق فکر مشخص و هدایت‌گر دانست و گفت: نگاهی که از ابتدا تاکنون در مجموع کمیته امداد  راهبری و خدمت کرده، مقدس و کارشناسی شده است.


 مرتضوی در این آیین ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی علیه مردم مظلوم غزه، گفت: آنچه که امروز امت اسلام را بی تاب و همه انسان‌ها را نگران و ناراحت کرده حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونسیتی به زنان، کودکان و مردم بی دفاع فلسطین است.


او ادامه داد: این رژیم کودک کش و غاصب جنایت را به اوج خود رسانده است.


استاندار اصفهان متذکر شد: زمانی که طوفان الاقصی به پا شد، حفره‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم غاصب صهیونیستی بر همگان هویدا شد.

مرتضوی گفت: از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری درخواست کرده‌ام پیگیری کنند تا مدارس و دانشگاه‌های استان زنگی به نام زنگ فلسطین داشته باشند تا کارشناسان متبحر و صاحب صلاحیت ابعاد مختلف این موضوع را برای نسل نوجوان و جوان روایت کنند و فاصله‌ای میان نسل جوان با حقیقت‌های روز جهان نیفتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار