۱۴ کشته و مصدوم در سوانح ترافیکی محور‌های مواصلاتی لارستان

رئیس اورژانس لارستان گفت: در سوانح ترافیکی محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان ۲ نفر کشته و ۱۲ نفر مصدوم شدند.

دکتر محمد صباغی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان لارستان اظهار کرد: شب گذشته ۷ تصادف در محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان رخ داد که به مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گزارش داده شد.

او با بیان اینکه در این تصادفات ۲ نفر کشته و ۱۲ نفر مصدوم شدند، ادامه داد: در این خصوص یک مورد واژگونی ۴۰۵ در محور لار – جهرم بوده که یک فوتی در صحنه و ۴ مصدوم داشته است و ۲ مصدوم آن بدحال گزارش شده و ۳ مصدوم دیگر نیز متواری شده اند.

صباغی افزود: پس از انجام اقدامات درمانی اولیه، ۴ مصدوم که از تبعه غیرایرانی بودند، توسط آمبولانس‌های دهکویه، کورده، شرفویه و منصورآباد به بیمارستان امام رضا (ع) لار منتقل شدند.

رئیس اورژانس لارستان با بیان اینکه در تصادف دیگر، برخورد تریلی و خودرو در کهنویه یک فوتی و یک مصدوم به همراه داشت، تصریح کرد: مصدوم این حادثه نیز توسط نیرو‌های اورژانس سیف آباد در محل درمان شد.

صباغی اضافه کرد: واژگونی موتورسیکلت در خیابان مدرس جنوبی لار با یک مصدوم، برخورد ۲ موتورسیکلت روبروی اداره پست شهرستان اوز با ۲ مصدوم، تصادف موتورسیکلت با خودرو در میدان امام شافعی شهر خور با یک مصدوم، تصادف ۲ موتورسیکلت در بیغرد با یک مصدوم و واژگونی تریلی بین بریز و دهکویه با ۲ مصدوم از دیگر حوادث در محورهای لارستان بود که همه مصدومان پس از دریافت اقدامات اولیه به مراکز درمانی منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.