معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی منطقه دو خبر داد:

ساخت ۱۵ چشمه سرویس بهداشتی در نقاط پرتردد منطقه

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی منطقه دو از ساخت ۱۵ چشمه سرویس بهداشتی در دو نقطه پرتردد این منطقه، خبر داد.

محمدکاظم علیزاده، یکی از شاخص‌های مهم رفاهی را در یک مجموعه شهری، حفظ سلامت و بهداشت عمومی دانست و گفت: با توجه به ضرورت وجود سرویس بهداشتی عمومی در معابر پرتردد شهر برای استفاده شهروندان، گردشگران و به‌ویژه کودکان، سالمندان و افراد بیمار، شهردار منطقه دو دستور داد در دو نقطه پرتردد شهر، واقع در منطقه دو کرمان، ۱۵ چشمه سرویس بهداشتی ساخته شود.

وی افزود: فرآیند ساخت ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی، پنج چشمه ویژه آقایان و پنج چشمه ویژه بانوان، در میدان «آزادی»، ابتدای بلوار «جمهوری‌اسلامی»، به متراژ ۳۵۰ مترمربع، آغاز شده و به‌سرعت درحال اجراست.

وی از پیشرفت ۵۰ درصدی این پروژه خبر داد و گفت: از این تعداد چشمه بهداشتی، دو چشمه از نوع فرنگی برای رفاه حال معلولان و جانبازان درحال تجهیز است.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی منطقه دو، از آغاز خاک‌برداری پروژه ساخت سرویس بهداشتی در بلوار «کوثر»، جنب بیمارستان «شفا» از اوایل هفته جاری خبر داد و متراژ آن را ۵۰ مترمربع اعلام کرد.

علیزاده، از تجهیز این پروژه به چهار چشمه سرویس بهداشتی ایرانی و یک چشمه سرویس بهداشتی فرنگی، خبر داد و گفت: برای رفاه حال معلولان و جانبازان، رمپ‌هایی جهت تردد و دسترسی آسان به سرویس‌های بهداشتی ایجاد خواهدشد.

برچسب ها: بهداشتی ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار