سلاخی ۲۶ نفر توسط تروریست‌ها در کنگو

گروه‌های تروریستی با قمه ۲۶ غیرنظامی را در شرق کنگو سلاخی کردند.

حمله خونین گروه‌های تروریستی در کنگو تلفات سنگینی برجای گذاشت. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، مقامات محلی کنگو امروز (سه شنبه) اعلام کردند در حمله شبانه تروریست‌های افراط گرا با قمه به مردم در شهر اویچا در شرق جمهوری دموکراتیک کنگو ۲۶ نفر کشته شدند. 

مقامات محلی می‌گویند این حمله توسط گروه تروریستی "نیرو‌های متحد دموکراتیک" که ریشه در اوگاندا داشته و اکنون در شرق کنگو مستقر هستند انجام شده است. این گروه اکنون با داعش پیمان بسته و به طور مستمر در حال حمله به غیرنظامیان در کشور است. 

سخنگوی ارتش کنگو نیز اعلام کرد حمله با چاقو به مردم و کشتار آن‌ها توسط تروریست‌ها احتمالا برای انتقام گرفتن از عملیات ارتش در هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها بوده است. آن‌ها در این عملیات از چاقو به جای سلاح استفاده کرده‌اند تا نیرو‌های ارتش که در نزدیکی محل بودند از ماجرا آگاه نشوند. 

وی خاطر نشان کرد: تروریست‌ها در این عملیات به ۳ گروه تقسیم شده بودند که گروه اول برای جلوگیری از مداخله نظامیان، گروه دوم برای غارت فروشگاه‌ها و گروه سوم برای سلاخی بی صدای مردم با قمه در این عملیات تروریستی حضور داشتند. 

اوگاندا و کنگو از دو سال قبل عملیات نظامی مشترک برای نابودی گروه تروریستی "نیرو‌های متحد دموکراتیک" را آغاز کرده‌اند. ارتش اوگاندا ماه گذشته میلادی اعلام کرد در عملیات علیه این گروه تروریستی ۵۶۰ تن از اعضای آن را کشته و شماری از محل‌های اختفای آن‌ها را نابود کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
کثیف ترین و نجس ترین موجودات عالم همین داعشیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
چرا وقتی نمیتونن به ارتش حمله کنن مردمو میکشن ؟؟
آخرین اخبار