رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: برای رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در استان، مصوباتی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تدوین شد.

فضل‌الله رحمتی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: بیشترین مشکلات مطرح شده در زمینه نحوه استقرار، همجواری و تغییر کاربری‌ها در نواحی صنعتی و شهرک‌های صنعتی، بدهی بانکی، استمهال، مشکلات زیست محیطی، تامین سوخت، صدور معافیت گمرکی برای ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی نساجی، غذایی، شن و ماسه، اکسید روی، دستکش نخی، لوله و اتصالات، خوراک آبزیان، شیره خرما، پیرولیز محصولات گلخانه ای، قطعلت بتنی بود که با همکاری بین‌بخشی و حضور سرمایه‌گذار برای رفع این موانع مصوباتی تدوین شد.

وی با اشاره به طرح ۸۰ پرونده تولیدی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان طی هفت ماهه گذشته، افزود: تاکنون برای رفع مشکلات واحد‌های صنعتی ۱۱۰ راهکار در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب شده است.


بیشتر بخوانید


رحمتی اضافه کرد: اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با جدیت انجام می‌شود و گزارش آن در نشست بعدی ستاد مطرح و از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

رفع مشکلات تولید با ایجاد تعامل بین بخش دولتی و خصوصی

محمدکاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری از اهتمام جدی دولت برای کمک به بخش تولید خبر داد و گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی و تاثیر مثبتی در رونق تولید و حل مشکلات بخش تولیدی داشته است.

وی با تبیین رویکرد اصلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، خواستار هم‌افزایی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی برای مانع زدایی‌ها شد و افزود: دغدغه واحد‌های تولیدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید بررسی و رفع شود و مصوبات این کارگروه لازم الاجرا‌ست.

منزوی با بیان اینکه مدیران استان نگاه مثبتی برای حل مشکلات حوزه تولیدی دارند، اضافه کرد: هماهنگی و تعاملات بخش دولتی و خصوصی استان در مسیر رفع مشکلات تولید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.